Kampanjeuke: -40% på JOY

KJØP HER
proteinrik chiapudding

Proteinrik chiapudding med Lil’Rocky

Lnsker du en proteinrik vri på chiapuddingen? Da bør du prøve denne oppskriften som inneholder vår digge proteinbar Lil’Rocky. Oppskriften holder til 1 porsjon og er enkel å lage.

Ingredienser:

  • 3 ss chiafrø
  • 2 dl fettfri melk
  • 1 ts kakao
  • 1 dl vaniljekesam uten tilsatt sukker
  • 1 bar Lil’Rocky
  • Eventuelt sukkerfri søtning
  • Eventuelt bær

Slik gjør du:

  1. Rør sammen chiafrø med melk og kakao. Smak til om du ønsker med litt ekstra sødme, tilsett søtning etter smak.
  2. Sett i kjøleskapet minimum en time, eller sett på et lokk og la den stå i kjøleskapet opp til en uke
  3. Rør inn vaniljekesam ved servering
  4. Skjær Lil’Rocky baren i biter og legg i bånn og toppen av chiapuddingen. Server!

Næringsinnhold per porsjon:

Kalorier: 427,4

Fett: 17,3

Karbohydrater: 27,3

Fiber:15,4

Sukker: 14,4

Protein: 35,2

Oppskrift av Evelina Söderholm

Populære produkter