proteinrik chiapudding

Proteinrik chiapudding med Lil’Rocky

Lnsker du en proteinrik vri på chiapuddingen? Da bør du prøve denne oppskriften som inneholder vår digge proteinbar Lil’Rocky. Oppskriften holder til 1 porsjon og er enkel å lage.

Ingredienser:

  • 3 ss chiafrø
  • 2 dl fettfri melk
  • 1 ts kakao
  • 1 dl vaniljekesam uten tilsatt sukker
  • 1 bar Lil’Rocky
  • Eventuelt sukkerfri søtning
  • Eventuelt bær

Slik gjør du:

  1. Rør sammen chiafrø med melk og kakao. Smak til om du ønsker med litt ekstra sødme, tilsett søtning etter smak.
  2. Sett i kjøleskapet minimum en time, eller sett på et lokk og la den stå i kjøleskapet opp til en uke
  3. Rør inn vaniljekesam ved servering
  4. Skjær Lil’Rocky baren i biter og legg i bånn og toppen av chiapuddingen. Server!

Næringsinnhold per porsjon:

Kalorier: 427,4

Fett: 17,3

Karbohydrater: 27,3

Fiber:15,4

Sukker: 14,4

Protein: 35,2

Oppskrift av Evelina Söderholm

Populære produkter